Mar 29, 2011

mengungkap kenangan lama....



korang.....ingt lg xpic ni..haha...ni pic before kita nk mock interview..suma pkai smart je..haha...tgk kepala arep,botak chin..haha...arep geng2 black dlu..haha..aku tgk arep dlm pic ni cm geng2 mafia mamak dh..hahaha...mlawak je arep...cm biase,muka amar mcm seorang pndidik..dan mmg dia bkal jdi sorg pndidik 1 ari nnt..hehe..mirul cm biase la,org 'hot'...mirul WORLD...abes gadis2 pdrm tr'gila2'kn dia..smpai naik bulu ketiak bila tgk mirul..haha..






pergh...ni la jejaka2 unit 6...tdo sama2..mkn sama2..berak pn 1 jamban..haha...tp skunk suma dh ikut haluan masing2..hehe...tp ni la rum8 aku yg paling3 bes..smpai bile2..suma gile2..haha..tp mane haxif??hehe..he's my rum8..hehe..dlu time kt mktb,aku,amer n afif slalu pnjt blok ble abg bad knci pintu....paling bes skalitime afif pnjt,haha...asyik crame je dia..konfem pecah air ketuban afif bile pnjat blok..haha..amer mmg 'beruk'pdrm..haha..afif...'peta' hang ade lg x?hahaha...
dlm unit 6,blk amer la paling 'kemas'..hehe...siap tikus lg tlg kmskn istana kayangan dia..haha..aku lak xpnah pn mnetap kt blk aku..haha,..aku slalu merempat..unit din & mamai la slalu jdi mangsa..haha..arep penyu pn mrempat gak..haha..tp yg penting,unit 6 is the best..smpai skunk,aku masih 'tercari-cari' pengganti rum8 cam korang tp suma xsama...mmg aku rindu giler kt batch kita..mcm2 pengalaman dan kenangan..haha..love u all batch spm 07....

3 comments:

AtiE aBduLLah said...

yup..
aku pon rindu bebudak pdrm..
nak je kumpol reramai kat pdrm..
nak jumpe kat mktab..
xnak tmpat len..;(
sbb mlm aku nk g beli nasi goreng +telur separuh masak kedai abg ber

arep syazmi said...

ish3 mung ni lati. tau beli je.. blajo la masok sdri... ish3...

AtiE aBduLLah said...

DOH pitih bnyok ekpon..nok tohok mane..
perabis lalu ah...haha...
eyy panda sgt kate ke aku behi beli..
mu pon pe ye je..hAHA!!