Mar 30, 2011

All The best kawan2...



Assalamualaikum kawan2...
Just nk wish all the best kt semua yg akan menghadapi final exam tak lama lagi...
x sangka dah nak naik 3rd year. sekarang dah sampai setengah perjalanan. rasa mcm baru je keluar sekolah.huhu..
Paper aku and pipah 11-21 April. Yg satu kampus dgn aku- zilati and sock jin. xtau la abis bila. Doakan kami wey... Cabaran yang agak besar sem ni. 24 jam kredit. next sem 26 jam kredit.uwaaa....

BTW, may Allah bless us. Gunakan kekuatan/kelebihan/kepakaran yg ada utk majukan agama kita.
Semoga impian kita semua tercapai.insyaAllah..

Sebelum tu nak pesan, sayangi telinga anda. Kurangkan penggunaan cotton buds, MP3,dll...

Sekian...wassalam


Future professional muslimah@audiologist...
-Ain Izzati-

3 comments:

zeeLa-AtiE said...

ain,awlnye kowg hbes wey..
fisio mule 11hb habes 26hb...
omG..TIDAAAAKKKKKKKKKK!!!!!!!
esok aku ader praktical exem..
doakan aku weyh..
berdebar doe!!HAHA..
btw gudlux for final okeyh ;)

AinZaty said...

abis awal mmg bes.tp time exam yg x bes.gap sehari je kot. all the best atie.i know u can do it.chaiyok2!

shazika said...

ol da best kawan2..!
aku sdg bertumgkus lumus siapkan asgnment. exam lmbat lagi