Mar 29, 2011

kengan~~oh~~kenangan~~

hadoi~~~

sakit perut aku bc post bdk2 ni... hahaha... biler dh bc post2 dorg,, rindu plak aku kt mktb kiter dulu... lantas ku buka segala gambar yg menyimpan seribu satu memori yg sgt manis di mrsm pdrm... huhu.. so sukecitenye pun sy di sini pun ingin mengongsikannye pun kepada rakan2 semuanye pun nye... ahaha.. ade yg pening ke bc ayat aku?? padan muka!!! HAHAHA~~~(gelak jahat!!)

cni la tempat makan kalo dh lmbt kua dari blok... tingt plak zaman2 jadi spiderman time abg bad ataupn kak maizon mahupun abg romainoor kunci grill dulu... hahaha.... mcm bese spiderman plg terer adalah amer.. haha...
















inilah die bdk2 p.u.m yg diketuai oleh amar ngn cikgu siti zuraidah... haha.. bile tgk gmbr2 berpeluk2 camni,, sumpah rindu giler kt mktb kite... zaman sekarang ni mane ade gmbr yg camni.. dh xde dh peluk2 mcm adik beradik ni... ngn member mrsm dulu amek gmbr berpeluk bercium sume steady je..... skrg ni mmg ssh nk jmp dh member2 camni.... sedeh2... to all my friends,, u ollss are de best dowh....

















gmbr ni sgt special.. nk tau nape? ade bnd yg ssh kite nk dpt tgk dari dekat tapi ade dlm gmbr ni... 1 nye kite dpt tgk senyuman mesra bdk2 laki ni n keakraban dorg.. lg 1 nk tau ape?? cube la teka.. haha... bnd yg special tu adalah kite bleh npk peluh waqieyuddin dari dekat.. hahah.. korg nmpk x keshananan peluh die tu?? sexy siot din.. ahaha....
















ahahaha.. aku tau ape bnd pertama yg korg tgk bile nmpk gmbr ni.. kompom bontot sexy lg gebu si mael tu kn.. hahaha... aku pn x paham nape die posing camtu... efek nye bile mael posing camtu adalah kt acap ngan yasiaq,, acap jd over eksaited ngn bontot mael smpi promote org n yasiaq plak terpaksa tunduk... duduk tegak2 kang terlanggar bontot mael plak kang.. ilang kesucian die kang.. haha......

















woi afif!! ko ingt ko ensem ke?? ko tu b*ur tau.. hahaha.. afif jgn mrh.. gurau je.. hoho... ni la antara penyakit zaman dulu.. nk amek gmbr celah2 lalang la, celah pokok la.. pastu posing badget mcm cover album new boyz.. haha.. mcm ape je dulu.. jahiliah btol la... haha...


haha,, walau ape pun telatah korg,, walau ape pn pe'el mahupun perangai korg,, korg sume la yg dh ceria kan idup aku sepanjang 5 thun aku kt mktb tu... daripada 1st time dtg aku sorg2 xde member smpi la aku dh nk balek aku ade rmi member yg dh mcm adik beradik... sumpah korg la yg member terbaek antara yg terbaek yg aku pernah ade,,, aku rindu korg sume,, aku sayang korg sume.... ahahaa.... jiwang plop.... huhu... jg la diri bek2 kt mane pn korg berada n jgn la lupe member2 kt mktb dulu... i love u ollss.. muahx,,,, ahaha,,,,

p/s: aku upload gmbr ni asing2,, 1 gmbr je aku ingt nk setting bia center,,, yg len aku lupe,, so ni lah hasil nye.... haha.... papepun selamat membaca wahai sahabat2ku....

assalamualaikum~~~~




3 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

hahahahahahahahaha

peloh din palimg rare!!

punya semangat nak amek gambaq!

₳mER said...

tu peloh posing tu...natural....

arep syazmi said...

kalo minum peloh tu kompom power sejarah.. hahaha...