Mar 29, 2011

spesyel tribiute~~~~

Ahhhhh……demmm..dah hamper 20-30 kali aku represh link pesbook nih, betapa seksanye nk tunggu loading news feeds dah macam nak tunggu larian Naim ayam 400m tamat sukantara tyme f5 dulu..jadah betol,xtau la jadah lagi lambat dari si Naim ni mungkin..aku yg tengah maen pesbook pon jadi rajin buat report Instrumentasi..padahal lambat kemain lagih hantar..aku pon pelik,haha..kalo x memang insan last minit lah….tyme usha pesbook tadi adela jugak open sekeping dua gambar kenangan di belok 9 nuh..gambar yang boleh diklasipikasikan dalam ketogori lagend la jugok gamoknye..kalo xsilap aku tyme blackout out f5 kot,biasela kanak ribena nih blackout laen macam sket jdnye…tp poeint aku bukan nk cerita pasal bekalan elektrik belok 9 mahupun ssistem pendawaian..isu yg hangat ingin di ketengahkan ykni isu yg tidak bertepi iaitu warden kesayangan tyme f3 dulu..



aku ngepost gambar ni bukan ape,sje nak ingat balik muke member lame dulu…hahah..tapi kalo muke si k-own nih da bosan da nengoknye….muke besik UITM sha alam..


Ok ok ok da..sorri k-own..haha,laen kali wa buat lagi..amacam style dop???hah…disini secara keras dinyatakan sape makhluk batch 007 mrsm pdrm yg xkenal abg Romainor memang nak kena lempang dengan mesin rumput,sekian…haha..memang xberagak kalo xkenal kan.... warden wing b dulu tu,banyak anugerah dapat..bak main ayat die sket"tiada hari tanpa kesalahan"..baris-baris evergreen masih segak dlm ingatan,hari2 dok ngadap depan loker..haha..gambar profile pic yg sungguh bahagia bersama isteri dan DUA ORG ANAK terngiang ngiang di benak pemikiran aku dari segenap dimensi pemikiran kreatif dan kritis ni..cilakak,taktahu la macam mana nk ekspress betapa sayangnye aku kt abg romainor nih..hihihi..

Tapi secare konkulsi dan ironinya memang aku yang byk bersalah dengan abg romainor dulu..that’s y opp,terspeking pulak…lepas je jumpe profile dye dalam pesbook tadi aku bergegas dengan berlari-lari anak ke bilik sebab on9 laptop bilik kawan td..tu pon x bgtaw main sosah je laptop member.. post ni memang aku tributekan untuk abg romainor..dulunye die slalu marah-marah,denda yg memang luar jangkauan akal waras afiq mamu,mahupun waqie tapi aku ekcept lah sebagai nasihat berguna dari seorang worden yang berwibawa..kalo tak xdela sampai ke level ni aku gamoknye…

"thx abang romainor,we all lurve you"

No comments: