Mar 2, 2010

Hari Sukantara Aku


Salam semua. Sekarang kat maktab aku dalam 2 minggu ni hari sukan. Bila aku kat padang aku teringat masa hari sukan kat MRSM yang meriah berbeza ngan keadaan aku kat maktab ni. Kat sini sukantara buat asing antara rumah sukan. Kalau hari ni sukantara rumah biru, esok rumah merah. 1 hari 1 rumah je. Macam tak ada persaingan sangat la. Acara yang kena buat 100M, 800M, lontar peluru dan lompat jauh.


Giliran rumah sukan aku esok. Aku harap dapatlah 4 mata. Kejohanan olahraga pulak minggu depan. Aku tak masuk acara pastu kena masuk kawad perbarisan. Huwaaaa.. Aku tak nak. Sebab tak de geng. Tak de budak ARrazi tak de budak farabi. Pokoknya, memang beza sangat keadaan dan situasi aku sekarang.




si adib azmi


oh, I miss my Arrazian and Farabian (T_____T)



3 comments:

Anonymous said...

yeahhhh... farabi!! hahahahaha~muz

lil mis qiSs (",) said...

zarqali. :)
haha

suhaila said...

yeah!! go, zarqali, go=p....
adeeb, nape x msok acara pape, kn dlu atlit pujaan?hehe