Aug 15, 2011

misteri sampai ari ni...

1 hari pd tahun 2006, 4 vision 2, lebih kurang 1.25ptg

"arrrghhhh!!!! bersepahnye la laci meja aku ni... mls btol la nk kemas.. xpe2.. gi mkn dulu pastu balek tido.. prep petang x yah dtg.. mlm kang baru dtg n kms meja.."

hari yg same pd thun 2006, 4 vision 2, lbh kurg 8 mlm

"aik??!!! aku rs meja aku ni aku tggl bersepah je ptg td... apsal kemas plak ni?? AIK???!! loker pn kemas?? siap susun buku ikut tinggi lg.. wah ini ajaib ni....."


**************************

meja yg ditinggalkan bersepah tibe2 jadi kemas.. pelik kan? ini lah yg terjadi kt maktab dulu... ade hantu buku ke?? ataupun hantu meja?? ataupun hantu yg suke akn kekemasan?? hahaha... bnd ni bkn jadi kt aku sorg je.. rmi lagi bdk laki yg mejanye bersepah tibe2 jadi kemas.. ajaib giler mrsm pdrm ni...

org kate ni keje perempuan2 a.k.a secret admirer kepada tuan punya meja.. ntah btol ntah tidak... ape2 pn,, aku mewakili kepada sume org yg meja nye pernah dikemas kan mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengemas misteri yg menjadikan idup di mktb bertambah pelik dan seronok... kalo rs still rajin nk mengemas, jemput la dtg umah aku.. raya kn dh dekat, bleh tolong kemas umah aku,. nnt aku bg upah duet raya 50sen ye... hehe....

p/s: kalo ade pengemas2 meja yg nk ngaku melakukan kerja diatas, sile tgglkan name di bahagian komen ye..... hehehe....

10 comments:

muzakkir said...

arep.. sory rep.. gua kemas kemas ni mmg gua ikhlas. gua kesian la tgk lu kusut kusut .. jd gua kemas la meja lu.. lu rilek k?

apa apa lu bank in kat acc gua. gua pakai bank cimb ja..

cun..

arep syazmi said...

ahaha,, siot je.. ok tq bro.. pm aku no akaun ko... nnt aku bg... nk berape??

muzakkir said...

ikut niat la.. bulan ramadhan ni org ckp pahala berganda

Budak Kenit said...

hahah! abes tu, klu kita kemas meja dia dgn pengetahuan dia, mcm mana plak?

Cik NurulZaty said...

haha..itu keje hantu buku lah. dia nak tgk student mrsm pdrm sume kemas2..hee

:) see. bnggalah mnjadi pelajar mrsm kerana ada rmai kwn2 yg baik hati lgi murni yg sudi kmas2 meja2 yg bersepah2..

Senorita Nadira said...

aik tu kelas aku tuh?? siapa yg kemas? aku tak ingt la meja aku pnh dikemas org ke tak ehhee

shazika said...

mungkin ada sectret admire yg tlg kemaskan. mmmmm maybe

fatinazierah said...

hahahaha...rajin sungguh kan..=) 4 elite 3 ada tak jd??=p

Ir Haniff said...

slmt hari raya kgkwn...hehe

Anonymous said...

lawak wehhh tak penah aku dengar ade macam tuh ahahhahaa *arina aziz