May 11, 2011

Milo keras



Lama giler aku tak wat entry kat blog ni. Tadi aku sarapan minum milo. Pastu teringat dulu-dulu sebelum gi prep petang malam atau pagi emmmmm biasanya prep pagi yang ari sabtu tu kot. Aku amek 1 paket milo cucuk cucuk cucuk ngan jarum bagi berlubang siket pastu iron bagi keras. Agak-agak semua dah sebati dan keras bawak pergi prep. Kandungan milo yang berterabur dalam paket tu dah jadi macam biskut. Sedapppp...


Tapi sejak milo dah bertukar paket jadi milo fuze aku dah tak buat sebab rasa milo fuze tak sesedap milo yang sebelum milo fuze tu. Eh, kamu faham tak ayat aku ni? Pokoknya aku nak citer aku teringin nak makan milo yang di-iron tu. Ni jerlah entry aku. Karangan aku tak sehebat amer, muzakir atau k-own yang boleh wat entry panjang-panjang nagn citer yang best. -_-

2 comments:

Anonymous said...

lek lek zie. ha laaa, aku pun merapu je. kalau kita merapu. panjang lah entry entry tuh. hehehe

AinZaty said...

milo di-iron? aku x penah try.tp ada sorang makhluk allah penah cerita kt aku.dia ckp milo tu sedap gila.boleh gian.