Dec 31, 2009

org bru! thun bru!...

assalamualaikum....


sbnarnye aku bkn org bru pun.....org bru kat blog ni je....
1st time aku nk tlis kat blog ni...pdhal x rti sgt pun.....

korg ni igt aku lg x????kalo x igt mmg r.....org femes ni...hahahaha
aku la siti asmaa' bt abd wahab.....bkal fisioterapi yg pro kat malaysia ni....hahaha
nant kalo korg ada skit2 korg jmpe la aku....mne nk tau aku bleh rawat korg...heheh....
tp tggu aku abs blaja lu la...mklum la,nk rawat org ni kne mnuntut ilmu lu...

aku skrg blaja kat uitm puncak alam....uitm yg bru bkk 2.....kos fisioterapi la...aku bru sje pndah cna...sblum ni aku duk s.alam...huhuh....


kalo korg x cam aku tgk la gmbr aku ni.....

ada mcm fisio frofessional x??..hehehe... ni la bdk yg pnah aku rawat...time prktikal sem lpas..

sbelum aku lupe.....aku nk ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kat korg sume....x smpai 24 jam je ag 2010 akn mnjelma....smga thun baru nant mmbawa lbih kecerian lam hdup korg!....hehe....

aku syg korg sume n rndu korg sume tau!!!..............

Daaaaaaaaaaaaaaa~..........

7 comments:

shazika said...

wah wah..
tahniah asma'
segak kamu dgn uniform tu
ol da best

hisham@hensem said...

asma mekasih sudi menulis..
i ske la u..
i mean ur uniform..haha..
slmt2 taun br..

shazika said...

hakhak..
aku nk try jgk pakai
bak sini nak pinjam

~HumairaH~ said...

puji asmaa kang dia kembang..
hehehe.. baik docter.. ti u rawat i tau.. free of charge k..??

skem said...

hahahaha....

Ismail said...

hahahahahahah

kr0nc0ng malaya said...

sronok budak2 nih gelakk...