Dec 8, 2009

Luahan peminat zaiton sameon

Salam frenz..


Sedar tak sedar dah nak habis dah tahun 2009. Dah nak masuk 3 tahun kita berpisah. Tapi aku syukur ngan perkenalan aku ngan kamu senua kita masih ada connection between each other. I realise something, this belog is soooo mean for me (thanx zaty). By the way, some of our frens still don noe a belog has created to tight our relationship. Dont hesititate to spread tihs site to others.


.Ah, tak larat nak pikir ayat dalam omputih sambil menaip. Penat otak aku.


Okey, aku nak imbas balik kenangan tak leh lupa aku kat maktab dulu. Saje nak share-share sementara teringat. Tajuk aku nak taruk " KENANGAN AKU KENA NGAN LDP" Hahaha. Apa macam bekas LDP_LDP semua. :P


Masa aku form 2. Aku pernah kena ketuk ketampi dalam kelas oleh 2 orang LDP yang jaga prep malam. Aku ngan kutin_yaya ngan budin ngan sorang lagi budak laki-lupa-la-nama-sape. Sebab main baling-baling pemadam. Bodoh jugak ah rasa tambah malu depan kelas siot. Masa tu rasa nak terajang je LDP 2 orang tuh. Time tu je la.



Masa Form 2 jugak, lagi sekali aku kena ngan LDP yang aku citer kat atas tadi tu. Kali ni aku ngan rumate aku sekalian. Era, Arina (Ery), Nazurah, Aishah. Kena jalan itik start dari gate cover walk yang kat masjid nak masuk maktab tu sampai lah kat bilik KH. Sebab, lambat di morning call. Dan lepas je kami kena, ramai lagi yang mai lambat,tak kena jalan itik pon! Lagi sekali aku berperasaan nak terajang LDP tuh.


Pastu form berapa ntah blok 1 ketuk ketampi lepas morning call sebab tak gi masjid kot (ah, tua sekejap). Acara ketuk ketampi diketuai oleh Bedah selaku ketua blok. Malam tu aku ingat unit aku ngan unit depan je tak gi. Sekali LDP naik cek, turun bawah blok mak ai, hampir 1 blok tak gi tak pasal-pasal malam tu kena pumping ngan cekgu Norma.



Masa upperform, aku tatau pe malang unit aku asyik dapat unit terkotor je. Mencapap nama unit tiap kali inform kat morning call. Sight. Maybe there's something hidden. Weh, bercakap pasal budak-budak unit aku kan, tiba-tiba teringat VADI dowh. Dimana dia sekarang???



LDP have done a good job. Saje je imbas kenangan tak leh lupa. Hehehe.




.

3 comments:

hisham@pawana said...

what is the relationship between this post and zaiton sameon??ish3..naziha loves to give fancy titles..azie, could u sing a song from zaiton sameon,menghitung hari..this is my request..hok3..

Anonymous said...

yes.. what is the connection between this post dengan zaiton sameon..?? mujur nk tulis nama dia kat sini x kene bayar royalty.. =p syukur weyh.. aku x pnh kene denda dengan ldp ke.. apa ke.. xcept from kalu x pakai kain dalam.. hahaha.. silly me..!!!

...aRa... said...

salam...hi...
sje je nk drop kmen kat sini...
mesti korg penah kena denda ngn akk kan?
sowie erk klo korg ade gram ke benci ke dgn akk...maaf ye....