Mar 22, 2009

NoTin' MucH i CaN Do...Let's ReuNioN...

FAIL SULIT BATCH SPM 07 MJSC PDRM..
unveil da truth...
erm...ni ader la entry first aku utk our batch's blog...x banyak yang aku leh sumbang..so..hope you all enjoy it...n kalo buleh gitaw la aku per yang korang nak aku uat untuk memajukan dan menceriakan serta menfofularkan agi blog MJSC PDRM o7...trimas..
before aku memulakan sesi ini ..first and foremost..aku nak minta maap bebanyak kalo gambar yang aku display kat sini x memuaskan hati korang..kalo2 gambar korang xder ker..so sorry coz aku pun dapat dari source yang terhad..al maklum time skol dulu aku x der kamera..so aku grab dar orang2 berkenaan.,.kalo buleh aku nak amik gamabr sume orang dan display kan sini tapi apakan dayo diri ini..lagi satu..sorry sekiranyer entry ni aku x ikut kronologi pasal aku bantai letak gambar cam tu jer..bese la everybody makes mistake..hihi..dan silalah mem'free'kan diri korang untuk mengkritik dan komen entry ini kalo der masa..xpun juz feel free 2 say sumthing at shout out..trimas..
korang musti rindu kan ayat2 ni yang selalu disebut2 oleh ayahanda kita - cikgu anuar...korang kalo rindu pakai la baju ini..hehe..aku still pakai taw dan ramai yang puji - CANTIK..dan tak ramai gak yang jeles melihat batch kiter se unite ini sampai ader baju batch...kembang aku ase...


tiada yang aku lebih rindu melainkan korang2 sume di atas..bile la kiter nak jumpa ek..
ni untuk tatapan korang...rindunyer kt dsl..hehe..rindu agi kt korang...aku ingat agi korang dulu.."weh..nak pakai baju ldp ke uniform bese?"...lamanyer x dengar korang merungut..lagi satu ayat feymes batch kiter..." weh..der morning call x?" yang sellau ditanya kepada aku..kalo dulu ...morning call xder satu nikmat la..tapi skang rindu plak..



ni time sports day 2007..aku umah dailami..secara x langsung aku yang mencapab kamera turut berada lam gambar ini.,..hehe.wit zhi mei, anisaa dan ain...

with norain izzati time annual dinner..weh..seyes aku rindu diz moment..dah la kiter satu satunyer maktab yang graduate last sekali dan paling lambat tapi dapat dinner with tuan pengarah..ramai maktab jeles beb!


with tentera2 bwp..hehe..poyo jer..kat bilik bwp...rindu kat mama mia dan cikgu mimi serta ustaz faiz - guru penasihat...aku dah lost contact ngan kebanyakn orang dah..huhu..hanya certain jer masih ingat kat aku..yerla orang x feymes..


syakir
anash
syarif
skem
izzi
din
inani
fatin inani
ain
solehah
izzati aishah

* syakir, din, nani, ten nani. ain, dan leha yang stil contact to each other..tenq ...



with zaty ..asenyer ni natar minggu terakhir kiter kt maktab..so..aku sempat agi ber boria with zaty pakai baju sama amik ber backgroundkan gambar abang dr sheikh muszaphar..hehe


with nani dan suria amira..kat foyer cd..ala.dekat ngan koop..tapi aku dengar cherita maktab kita dah banyak berubah...lama tol x gi sana...dah ler sijil spm x amik lagi..weh..bila nak gi amik ???

haha..aku taw aku sangat nakal suatu ketika dahulu..tapi sesungguhnyer muhd syakir bin ruslan lebih nakal dari aku...hehe..ni time bertungkus lumus konon2 rajin wat props untuk umah sukan..aku ni banayk menepek kat depan kamera untuk berposing..bukannyer depan kamera untuk acara sukan...haha..tapi x per..yang penting = KERJASAMA...hehe..aku x masuk acara pun xper..umah DAILAMI is the champion...muke bangga..haha


with my bes fren = nurunnajah bt sarani..mish u najah...
korang ingat lagi x..ni time kiter muda2 dulu..haha..xder la mudr sangat..maser form 4..kiter gi taman herba kat perlis...ingt lahi tak???dah ler kena hambat oleh warga2 monyet di sana..huhu..rindu korang..seandainya gambar korang x der lam ni jangan marah..aku dapat ni pun dari miss zaty..thnx dear..

ni gambar jamuan raya 2006..memang happening..cam malam gala anugerah juara lagu pun ader..hehe..semua orang melaran abish menayangkan baju masing2...cewah..

malam annual dinner..before naik 'flight'i dinner kat juru..hehe...banyak la flight..nek bas jer...naik bas lagi best..hehe..masihkah kau ingat..banyak rahsia korang yang bocor pada malam annual dinner ni..orang ni kapel ngan ni..beliau ni..ngan beliau ni..hehe..syok giler tengok korang.pastu esokn yer kiter graduasi..pastu kiter dah x jumpa lagi sampai saat ini..sob sob...

with my ex classmate form 4 elite 1..aku kejap jer ngan dorang sume ..1 sem jer...pastu..toksah tanya la ku kemana..yang pasti aku tetap dekat di hati..tol x??hehe..


ni malam jamuan umah dailami sempena ke'champion'an kitorang..kitorang??xder la aku sekadar menumpang nama sebagai ahli umah dailami jer..hehe..paperhal..trimas korang kerana menjayakan majlis ini..enq to all ajk..{ minta maap lambat mengexpresskan time kacih kat korang..well..better late than never..kan?}

with solehah dan syafiqah shukri...erm..sudah ku katakan..x semena mena aku ske mencapab di kamera sesiapa jua...
p/s: syafiqah kt ner skang??please contact..

with my unitmate makan sesamer time annual dinner..windu korang soooo much..alhamdulillah our frendship remains till today...hope it last forever and ever...
p/s: nana..please contact kitorang..kitorang dah try contcat nana tapi no respond..kitorang pun ader yang dah tuka number baru...


ni la mmuke2 sang juara..haha..wolopon aku x amuk acar pun tapi aku pun turut sumbang sumting...=SORA..hehe..dan secara x lagsung aku ni adil..aku pun turut sama hangus bersama sama dorang yang berpenat lelah mengharumkan nama umah sukan dailami...terima kasih untu aku
p/s: huhu..abish burn muke aku..x comey dah..dah la 'kejap' jer nak cerah balik..huhu


ni la jejaka jejaka umah dailami..mahu berkenalan..mudah ajer..serach kat google..hehe..sesungguhnyer ini adal satu penipuan..ala beb..xkan korang x ingat dorang ni??cari balik cd batch kiter ngan buku2 alamt batch kiter..renung renungkan dan selamat berjaya...:)

JANGAN TERPEDAYA!!..mereka2 ini bukan la artis..jauh sekali model...ni ha dok posing maut lagi untuk promote diri mereka..ni time jamuan raya....

finalis2 pengacara jemputan nona yang dah balik awal..hehe..jangan marah..ni dak2 kelas 4 elite 1 2006..
ni uga adalah mereka2 sepertin gambar di atas cuma tambahan 4 orang jejaka yang hampir kepupusan dibuli oleh gadis2 4 elite 1...haha

aku rindu korang semua!!!member2 5 harvard 2007...mish u all damn soooo much!!

with khor jen yong da 4 flat gal and suria amira da cweet gal..mish u...


with jentera forum perdana hal ehwal islam maktab..hehe..anash..jen yong dan nani...ngah practice kat foyer b4 g beseri..ingat agi kah wahai anda yang berkenaan?

sedang melakukan aktiviti berfaedah mengakap gambar di mrsm beseri yang berseri di perlis...b4 berforum...

my dearest housemate yang besh yang sentiasa kau sayang..windu korang....
nurul izzati bt mohamed mokhtar
norain izzati bt mohd daud
fatin nur syafiqah bt abdul muthalib
nur liyana bt razali
nur syafinaz bt hariz
nurunnajah bt sarani
* aku syang korang!! nak jumpa agi!!

tetibe lak ader gambar ni..erm..waktu ni kat mjsc pc..gi konvensyen kepimpinan..tyme tu tumpang bas transkrian dan nek ngan budak2 kmk dan balik pulau..bes gi sana..dpat jumap kawan2 yang len = pipah, aqmin, hazril, syahmi, faizal, ridhuan dna etc..memang besh..ni waktu ni kami berlapan kat dalm muzium dekat husm kubang kerian, kelantan darul naim...dulu muke budak sekolah..skang dah der yang muke cam bapak orang..hehe..yang gals plak...stil ayu2 agi..hehe...


ngah practice forum tapi stil sempat amik gambar..wel..per salahnyer..kan??..kesian anash..beliau trus g practice pas solat jumaat..bagus2..ini namanyer berkorban demi negara...


with zaty..nak gtaw sket..zaty skang sangat bahagia..hehe..nak sangat jumpa zaty...harap2 beliau tidak kurus seperti kali terahir saya melihat beliau pada ari amik result spm..come on la zaty..makan banyka sket..hehe...jangan marah...

with keah dan pika..mish u....ngan dorang la aku sellau membuang masa bergosip..gosip sal study la...hehe


ni ha..with mereka2 yang mewakili maktab sempena minggu bahasa zon utara at beseri, perlis...b4 pergi paperhal....gambar dulu..


with mama mia n syakir...

with anisaa, inani dan tia..flying without wings...harap2 dapat fly..insya allah kalo de rezki...

1 of the best photo in my collection..ldp dan bwp kt cameron highlands..with mama mia dan mama mimi..ingat agi x kiter tido kat villa dahlia..best kan...suke sangat gambar nih..rindu kat korang..cuba cari mana korang..compare la korang pada zaman dulu2 ngan sekarang..hehe..musticomey dan kiut miut kan tyme ni...hehe


with ain dan fatin inani kat ngah penat shopping2 beli macam2 kat cameron highland..so..rehat kejap smbl taking photo..

with nur inani...kat jabatan bahasa...menempekkan diri di sana bukan aper..nak feel air - cond ..al maklumla global warming..panas seyh..hehe

with rohini kat kelas 5 harvard...rindunyer kat rohini...kalo dulu aku la paling sibuk nak dnegar kat hp beliau lagu wait for u by elliot yamin..hehe..sampai rohini naek nyampah ngan diriku..haha,..tapi aku taw dia sayang aku..kan ?? rohini skang kat mahsa college..buat medic..mish u beb!!

ni la jejaka pdrm..ingat agi x tyme ni kiter gi camp kat bukit jana..tyme tu memang dah dekat ngan real spm...suke gambar ni..epy2 jer...carila diri korang...tapi PLEASE jangan susah cari seiranya korang adala orang yang susah payah mengakap gambar ini..okeyh??arap maklum...

ni aku grab dari saper tah aku pun kurang ingat...then aku membaung masa men
g'edit' gambar ini..entah ler..jadik x...sorry la sekiranya aku mengdsiplay kan gambar yang korang x ske..tapi yang penting aku ske...wolopon aku ni kaki capab kamera aku jugak bermurah ati mengambil gambar orang alen..aku bukan la sejahat yang korang sangka...
p/s : please take note...aku budak baek..hehe..
ni taun 2006 if i'm not mistaken....

gambar ni pas abes spm..sume orang berpusu pusu nak kua outing perabes det masing2 kat kulim padahal bukan der aper pun kat kulim
p/s: selama 5 taun aku idup kat kulim..macam 2 yang aku dah joli..haha..thnz kulim..kedah maju 2010..kulim pun tentu maju...


oleh kerana kecomelan mereka aku pun letakla uat tatapan korang..
mr ammar & miss suhaila sempena ari sukan 2007...

with my calssmate..oit mana korang suem menghilang??susahnyer nak contact...

with my gals frens..kat kelas cikgu x masuk agi so sempat amik gambar dulu...

dak2 kelas 5 dublin yang supreme !!!


saat2 sedeh dn kedukacitaan atas pemergian cikgu chem dan cikgu mohd noor ke mrsm len tyme kitorg at da risk year - spm..huhu..sedeh..cikgu math n cg sejarah yang berwibawa dh tinggal kan kitorang...

masihkah korang ingat gambar ini??well..telh menjadi replika dan tugu negara kat dsl...sume orang dulu2 gila2 nak bergambar ngan beliau...drpd x dapat ..dapat emik gambar dari sini pun jadi la...-kata2 salah seorang pelajar batch spm 07 suatu ketika dahulu..

simptom gila kamera..kat lab chemistry pun nak amik gambar..kang x pasal2 meletup experiment...
p/s: dun play play...focus on ur work..


ain dan iqah pada zaman kanak kanak riang ....mish u beb!!


graduation day with cg norma..hari yang framatic giler dan penuh air mata..last day kt maktab...
p/s: perlukah adikku mencapab bersamaku??well..tengok kakak dia la yang gila kamera..adik pun sama..hehe


with sukedeve....he's now at kmpp - fizikal...jumpa beliau ari tu..tengah dating..pewit...
ni gambar with mirul asyraf..one of the hot boys di kalangan junior..( ye kew?)....ala,,x bes dah anta jubah dah..korang jangan nak komen paper gambar ni..aku saja letak..well..ni jer la gambar ngan kengkawan..
p/s: jauhkan kontroversi..tingkatkan prestasi

ini la saya ..jangan tenung lama2..saya tidakla sefeymes yang korang sangka...


gambar yang aku sempat amik sempena hari lipatan sejarah graduasi batch spm 07...

ada sesiapa berkenan nak amik beliau di atas sebagai model iklan anda atau model colgate atau darlie??sila hubungi beliau secepat mungkin..first come first served!!:)

time penyerahan wakil pelajar lelaki kepada ibunya dan wakil pelajar perempuan kepada bapanya...cantik gambar ni kn..bukn seb adanyer aku tapi sebab memang lawa..tetibe ridnu kat ayahanda tuan haji nazir...

with my kamceng fren, amer azrey bin zakaria..kita x janji pakai biru kn..tapi paperpun kita mmg kamceng..hehe..rindu dekat beliau..amer skang kat kmj..huhu..jauh bebenor..



gambar ain dan keah..ske gambar ni..lawa!!!lebih lawa lagi kalo saya la orangnyer..hehe

gambar ni pun canyik....lebih cantik orang yang post entry ni..
saja je letak gambar ni 2 kali..saja nak ingatkan korang mana asal usul korang..listen here..wolopon kita dari mrsm yang kadang2 orang x taw pun where on earth it is..bertahan dan sabar & lets show to the world who we really are..okeh..semoga korang sentiasa dalam lindunganNya dan semoga sentiasa beroleh kejayaan sentiasa
kat sini aku nak memohon berjuta maaf sekiranya entry ni ada mengguris perasaan korang
aku doakan one day kita dapat reunion
hope dapat jumpa korang selagi hayat dikandung badan
all da besh for ur life & sudila2 menjenguk blog batch kiter
aku arap korang sudi2 la ada skype account supaya sonang nak contact dan setrusnya mem'fofular'kan skype di kalangan kita dan jugak blog ini..
harap maklum
ikhlas tapi jauh,
-liyya yaya-
@
NUR FATIN ALIYYA BT AZIZAN
* kalo nak tau aper aku selalu buat, sila ke website aku di atas....


6 comments:

Dekna said...

rjin ten upload.
btw tq!
suke gmbr aku ade..haha

igt gi..kite boria sama2 kan..hehe

Fatin Inani said...

tq ten

Anonymous said...

ten..... windu ar kt korg.................. mngimbau sweet moments tme skola dlu..... huhuwaaawa....... nk blik skola!!!


-qiss-

fairuz_yuz said...

rindu bnget dgn sumer nyer...huhuhu,cm nk pusing blik wktu nie..
btul la kata org,biler ad dpn mata kita x hargai...
bila dh xder,bru la kita pndai nk hrgai....huhu

Anonymous said...

weyh..ade gmbo2 aku..
cantik blog nih..
-kiaQ-

ainZaty said...

entry ni buat aku nk tergelak. tq ten... really miss u so much dear.. :O