Jul 15, 2010

Ada ke MRSM PDRM?



Hari tu semasa memperkenalkan diri dalam kumpulan usrah, aku kena bagitahu nama sekolah terdahulu. Aku cakaplah dulu saya bersekolah di MRSM PDRM Kulim. Semua tanya, eh ada ke MRSM PDRM? Tak penah dengar pon. Kat mana tu. Kenapa tak jadi polis je.



Haiyak, nama je sekolah tu PDRM. Bukan nya belajar jadi polis. Aku pon explain la MRSM tu kat Kedah. Memang wujud MRSM PDRM tu. Pastu semua pon oooooo ada rupanya MRSM PDRM.



Sebelum-sebelum ni kalau memperkenalkan diri yang perlu aku sebut nama sekolah terdahulu mesti akan ada tanya soalan macam ni. Even budak MRSM lain pon kadang-kadang tak tahu tentang MRSM PDRM yang femes tu.



Kamu pernah tak orang tanya soalan gini?


3 comments:

Fatin Aliyya said...

ada2...aku kdg2 terasa ati gak ader org x knl mrsm pdrm kita yg ckp peymes neyh..apekah?haiyya!!

kr0nc0ng malaya said...

hah. aku pon cmtu gak kdg2.. igt nak kena boh dlm iklan kat tv3 laa..

[kiaQ] said...

pnh2..sllu kot.even sdara mara.dak mrsm len pon sme.perak..ulu kowt