Oct 6, 2009

elow frenz..

beberapa hari lepas aku ada dapat meseg cakap nak buat reunion kat midvalley. betol ke?
aku nak kepastian jek. ramai ke yang nak pergi. satgi takot aku gi sana tengok-tengok yang lain tak de pon.
dah lah aku orang baru kat KL. karang sesat cemana. tak pernah pergi sana weh. so, biar btol biar betol betol..hahaha

ingat tuh..

sape-sape tlg reply yek..


meh melawat laman aku..shazika shahrim

4 comments:

Nurul_Zaty said...

erm..azie..
tu la ak pn dgr ura2 gak
but i cant go.
sbb aku dah balik umah..
so aku pn x pasti sapa yg pi,
n sapa yg plan ni..

ala tpi azie..ko contact2 je la ramai orang kt KL tu..tnya la dorang2 tu kn snng..

tintin said...

aku de dpt msg dr arina diyana..
then aku kol dye tros..syahmi yg bg msg kat dye..
xtau r kompem ke x..aku xdpt g r sbb jauh sgt..
mklumlah ak kat araustralia..haha..
tp kan if nk wat bg la sume cuti..gpon cti sem dah xlme dah..

faux fay said...

wah cm rami gla.. :)

shazika said...

wehh
cuti mktab tak sma ngan cuti u

aku plan ngan iqah nak gi skali
tapi

elaun tak dapat lagi
ekonomi tgh pokai
aku tak gi ah kot

salam buat member2 yg p